Zgłaszanie nieprawidłowo zaparkowanych hulajnóg Lime
W związku z pojawieniem się na ulicach Ostrowca Świętokrzyskiego hulajnóg elektrycznych informujemy mieszkańców o sposobie zgłaszania nieprawidłowo zaparkowanych hulajnóg Lime.
Dostępne metody:
- Zgłoszenie poprzez funkcje dostępna w aplikacji Lime
Opcja dostępna bezpośrednio w aplikacji Lime (dostępnej na systemy operacyjne: iOS oraz Android). Aby skorzystać z funkcji należy wejść w bocznej zakładce w opcję “Pomoc” a następnie funkcję “Nieprawidłowe lub niedozwolone parkowanie”.
- Formularz na stronie li.me
Ogólnodostępny formularz na stronie pomocy Lime umożliwia zgłoszenia problemów, w tym przypadków niepoprawnego parkowania.
https://help.li.me/hc/pl/requests/new - Infolinia Centrum Obsługi Klienta Lime
Dostępne przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. Numer infolinii znajduje się na każdej hulajnodze.
+ 48 322 247 122 - Mail pomocy Lime
Adres mailowy help center Lime.
pomoc@li.me
Co jest potrzebne w celu dokonania prawidłowego zgłoszenia:
- Numer hulajnogi. Numer dostępny jest na kierownicy hulajnogi, pod kodem QR. W zależności od modelu po lewej lub prawej stronie kierownicy. Miejsce w którym znajduje się kod widoczne jest na poniższej grafice oraz na zdjęciach. Numer przybiera formułę XXX-XXX.
- Dokładny adres hulajnogi. Najdokładniejsze możliwe miejsce w którym stoi niepoprawnie zaparkowana hulajnoga.
- Opis zgłoszenia (ze zdjęciem, o ile to możliwe). Wskazanie, dlaczego dana hulajnoga jest niepoprawnie postawiona, wraz ze zdjęciem (z wyjątkiem zgłoszeń dokonywanych poprzez infolinię oraz dedykowany numer telefonu).
Informacje przekazała firma Lime.