Urząd Miasta Ostrowca Świętokrzyskiego

Zgłaszanie nieprawidłowo zaparkowanych hulajnóg Lime

W związku z pojawieniem się na ulicach Ostrowca Świętokrzyskiego hulajnóg elektrycznych informujemy mieszkańców o sposobie zgłaszania nieprawidłowo zaparkowanych hulajnóg Lime.

Dostępne metody:

  1. Zgłoszenie poprzez funkcje dostępna w aplikacji Lime
    Opcja dostępna bezpośrednio w aplikacji Lime (dostępnej na systemy operacyjne: iOS oraz Android). Aby skorzystać z funkcji należy wejść w bocznej zakładce w opcję “Pomoc” a następnie funkcję “Nieprawidłowe lub niedozwolone parkowanie”.
     1_hulajnogi 
  2. Formularz na stronie li.me
    Ogólnodostępny formularz na stronie pomocy Lime umożliwia zgłoszenia problemów, w tym przypadków niepoprawnego parkowania.
    https://help.li.me/hc/pl/requests/new
  3. Infolinia Centrum Obsługi Klienta Lime
    Dostępne przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. Numer infolinii znajduje się na każdej hulajnodze.
    + 48 322 247 122
  4. Mail pomocy Lime
    Adres mailowy help center Lime.
    pomoc@li.me

Co jest potrzebne w celu dokonania prawidłowego zgłoszenia:

  1. Numer hulajnogi. Numer dostępny jest na kierownicy hulajnogi, pod kodem QR. W zależności od modelu po lewej lub prawej stronie kierownicy. Miejsce w którym znajduje się kod widoczne jest na poniższej grafice oraz na zdjęciach. Numer przybiera formułę XXX-XXX.

    2_hulajnogi 
    3_hulajnogi 
  2. Dokładny adres hulajnogi. Najdokładniejsze możliwe miejsce w którym stoi niepoprawnie zaparkowana hulajnoga.
  3. Opis zgłoszenia (ze zdjęciem, o ile to możliwe). Wskazanie, dlaczego dana hulajnoga jest niepoprawnie postawiona, wraz ze zdjęciem (z wyjątkiem zgłoszeń dokonywanych poprzez infolinię oraz dedykowany numer telefonu).

Informacje przekazała firma Lime.

powrót do kategorii
Poprzedni Następny

Pozostałe
aktualności