Inwestorom z branży call center przedstawiamy w ofertach inwestycyjnych budynki terenu miasta. Przedsiębiorcom prezentowaliśmy budynek dawnej centrali telefonicznej Netii, która jednak ostatecznie sama podjęła decyzję o inwestycji w tym miejscu.
W 2010 roku prezentowaliśmy inwestorom nieużytkowany budynek centrali telefonicznej firmy Netia przy ul. Jana Samsonowicza 11. Powierzchnia użytkowa budynku wynosi 2000 mkw. Z czego 1000 mkw. stanowi powierzchnię typu open space, która jest kluczowa dla firm z branży outsourcingowej. Jednak brak wykończenia tej najbardziej interesującej inwestorów powierzchni powodował, że wiele firm nie podejmowało decyzji o lokalizacji tam swojego oddziału call center. W 2011 roku firma telemarketingowa współpracująca z Netią rozpoczęła intensywną analizę uruchomienia biznesu w Ostrowcu Świętokrzyskim. Wychodząc naprzeciw potrzebom inwestora zorganizowaliśmy wspólne spotkanie przedsiębiorcy z lokalną firmą budowlaną, która wyceniła zakres i koszty adaptacji niewykończonej części budynku. Ostatecznie firma jednak zawiesiła swój projekt. Widząc sprzyjający klimat do inwestycji przedstawiciele Netii zaczęli również analizować możliwość uruchomienia własnego call center w budynku dawnej centrali. Przedstawiliśmy firmie możliwości wsparcia. Na potrzeby nowego call center Netia zaadaptowała część skrzydła budynku wyposażając go w nowoczesny sprzęt oraz wyremontowała istniejące pomieszczenia. Pomogliśmy także inwestorowi w organizacji szkoleń a także zapewniliśmy współpracę lokalnych firm z Netią. 19 lipca 2012 roku przedstawiciele Netii otworzyli uroczyście nowe call center w Ostrowcu Świętokrzyskim.
- Cieszę się, że dziś możemy uruchomić najnowocześniejsze nasze call center - przyznaje Krzysztof Burmer, dyrektor zarządzający rynkiem klientów indywidualnych w Netii. Władze spółki „Netia” przyznają, że wybór lokalizacji Ostrowca nie był przypadkowy.
- Po pierwsze jesteśmy właścicielami działki, na której znajduje się nasz budynek- przyznaje Krzysztof Burmer. Zaś po drugie mamy świadomość jaki jest rynek pracy w Ostrowcu. Zdawaliśmy sobie sprawę, że uruchomienie tutaj centrum spotka się z dużym odzewem chętnych, aby podjąć pracę i się nie myliliśmy.
Pracownicy centrum obsługi telefonicznej odpowiadają za sprzedaż usług operatora na rynku krajowym. Przy ulicy Jana Samsonowicza 11 zatrudnienie znalazło 150 osób. Dynamiczny rozwój przedsiębiorstwa przyczynił się do adaptacj drugiej części budynku, co z kolei przełożyłło się na wzrost zatrudnienia do 200 osób. Ostrowieckie call center sprzedażowe jest czwartym funkcjonującym w spółce Netia, zdecydowanie największym i mającym szansę na dalszy rozwój. Pozostałe dwa znajdują się w Warszawie, a kolejne w Będzinie.
Więcej informacji o firmie: http://www.netia.pl/