Telefony: +48 41 26 72 115, +48 41 26 72 117
sekretariat@um.ostrowiec.pl
Telefony: +48 41 26 72 277, +48 41 26 72 289, + 48 41 26 72 139
bp@um.ostrowiec.pl
1) towarzyszenie, asystowanie i pomoc Prezydentowi Miasta podczas narad, spotkań, konferencji z przedstawicielami środków masowego przekazu, mieszkańcami itp.,
2) realizowanie zadań związanych z funkcjami reprezentacyjnymi Prezydenta Miasta,
3) organizacja i obsługa konferencji prasowych i spotkań kierownictwa Urzędu z przedstawicielami mediów,
4) przygotowanie odpowiedzi na pytania kierowane do Prezydenta Miasta w trybie ustawy Prawo prasowe,
5) współpraca z kierownictwem Urzędu i naczelnikami wydziałów oraz wszelkimi środkami masowego przekazu, a także odpowiednimi instytucjami w zakresie przekazywania informacji do środków masowego przekazu,
6) opracowanie publikacji, przedstawiających stanowisko Urzędu w dyskusjach prasowych, w radio i telewizji,
7) analiza informacji prasowych, radiowych i telewizyjnych w szczególności o tematyce związanej z działaniem gminy,
8) przygotowywanie pism i wystąpień okolicznościowych oraz listów gratulacyjnych, dyplomów, podziękowań, zaproszeń itp.,
9) koordynacja państwowych i miejskich uroczystości patriotycznych,
10) koordynacja spotkań Prezydenta Miasta z mieszkańcami, grupami środowiskowymi, zawodowymi, stowarzyszeniami oraz innymi podmiotami,
11) monitoring spraw i interwencji mieszkańców,
12) współpraca z przedstawicielami organizacji społecznych lub środowisk opiniotwórczych,
13) koordynowanie wyjazdów służbowych Prezydenta Miasta,
14) koordynacja i realizacja ustaleń podjętych na spotkaniach i naradach z udziałem Prezydenta Miasta,
15) koordynacja spraw związanych z patronatami Prezydenta Miasta,
16) przygotowywanie oraz publikacja informacji dotyczących aktualnej pracy Urzędu oraz ważnych dla miasta wydarzeń na internetowej stronie miasta oraz w mediach społecznościowych,
17) obsługa fotograficzna, audio i wideo wydarzeń z udziałem Prezydenta Miasta,
18) obsługa sekretariatów Prezydenta i Wiceprezydentów Miasta.